YT: THE EVIL WITHIN

I vinter/vår spilte jeg ferdig spillet The Evil Within. Spillet var litt mer brutalt enn hva jeg trodde det kom til å være men det ble jeg fort vant til! Dette var min type spill, men samtidig ikke! Haha, men jeg er glad jeg spilte det ferdig for jeg likte historien. DLC’ene likte jeg nok best, det må jeg ærlig innrømme.

Litt om spillet:

*While investigating the scene of a gruesome mass murder, Detective Sebastian Castellanos and his partners encounter a mysterious and powerful force. After seeing the slaughter of fellow officers, Sebastian is ambushed and knocked unconscious. When he awakens, he finds himself in a deranged world where hideous creatures wander among the dead. Facing unimaginable terror, and fighting for survival, Sebastian embarks on a frightening journey to unravel what’s behind this evil force.*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg