WOPS

Heia.
Denne dagen har seriøst vært aalt for lang. Stod opp i 08. – 09. tiden. Ga Balter frokost og gikk morgentur, og så dro vi for å plukke opp moren min siden jeg skulle være taxien hennes idag. Vi kjørte til Moa der hun hadde noen ærender og der ble vi til rundt 14.30 ish før jeg kjørte hun på matbutikken, og så hjem. Og så var det vår tur endelig til å dra hjem. Gikk en god tur med Balter, vasket klær og så var batteriet mitt helt utpint så jeg måtte legge meg. Noe som jeg tydeligvis trengte for jeg sov i et par timer, klokka var rundt 19. når jeg våknet. Wops!

Siden har jeg allerede gått tur med Balter, han har fått mer mat, masse kos og lek. Og jeg har sett litt på Youtube og slappet av. Balter hadde sin siste luftetur for kvelden nå og er “lagt” i buret sitt. Jeg er stup trøtt og har så lyst til å gå og legge meg selv. Men jeg sa ja til å hente onkelen min senere, så er bare å holde meg våken i et par timer til. Men da blir det bare ekstra godt å legge meg senere, hihi.

Btw; hvor sjukt fin er ikke gråfargen jeg har på håret på bildene over?? Det er seriøst en av de fineste hårfargene jeg har hatt. OG JEG HAR HATT MANGE. Jeg elsket også denne medium – mørke blonde hårfargen på bildene under. Den er faktisk så og si helt lik min naturlige hårfarge. Jeg skal tilbake til den etterhvert. Men nå og for en stund fremover skal håret mitt få pause og rekke å bli litt langt. Jeg har tenkt til å ha extensionset i til hvert fall neste høst. Om jeg fortsetter å ha de i eller om jeg går over til å bli blond igjen da får jeg se hva jeg vil da. Det er iallefall veldig deilig å slippe å “gjøre noe” med håret nå. Jeg tenkte å lage ett eget innlegg om extensionet, så det kommer etterhvert.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg