WINTER EMPTIES ’23

Heia.
Jeg bruker alltid å gjemme produkter som jeg har brukt opp og tidligere har jeg laget både Instagram, TikTok eller Youtube innhold av det. Alt ettersom hvilket sosiale media jeg brukte til å dele sånne type ting. Men nå som jeg har denne bloggen tenkte jeg å dele det her!

Dette er produkter som jeg har brukt opp iløpet av hele vinteren, altså Desember – Februar. Jeg kommer til å skrive litt om alle produktene, både om jeg liker de eller ikke og evt hvorfor. Så hvis dette er av interesse så er det bare å fortsette å lese!

WINTER EMPTIES

  • DECLARÈ BODY CARE LOTION Denne lukter helt fantastisk og gjorde det som en body lotion skal gjøre, huden ble kjempe god og myk.
  • OLAPLEX NO. 4 BOND MAINTENANCE SHAMPOO Olaplex er helt fantastisk hvis du har veldig skadet hår. Men håret mitt er veldig protein sensitivt så jeg kan ikke bruke Olaplex serien alt for lenge, for da knekker håret mitt av. Jeg lærte dette på den harde måten, desverre..
  • THE SCALPOLOGIST HAIR-GROWTH SHAMPOO – Denne fant jeg på Normal og tenkte det var verdt å prøve. Men jeg synes ikke denne har funket noe særlig. Så jeg kommer ikke til å kjøpe denne sjampoen igjen.
  • SKIN ACADEMY INDULGE ANTI-POLLUTION MUD MASK – Denne ser fin ut, den er rosa og glitrer. Men jeg følte den gjorde absolutt ingenting for huden min og den var bare irriterende å få av og huden glitret i evigheter etterpå.
  • ECOOKING NIGHT CREAM – Denne var kjempe god! Jeg elsket denne ansiktskremen og jeg ble så trist når den ble tom.. Men den luktet litt sånn sterk, gammel dame. Så det er en ulempe med denne kremen, men absolutt verdt det.
  • THE RITUALS HAIR & BODY MIST – Denne lukter himmelsk, men jeg er ikke så fan altså av mists uansett merke.
  • TEEEZ CRAVE LIPGLOSS – Denne var helt nydelig på, og fargen er såå fin! MEN, det glitteret som er i var så store korn at du kjente det skikkelig på leppene. Så den var desverre veldig irriterende å ha på.
  • SCHWARZKOPF BLONDE PURPLE MASK – Denne trenger du å ha i håret i bare fem minutter så får du en fin grå-hvit hårfarge. Håret føles også kjempe mykt og friskt etterpå.
  • BEIGE LIPLINER – Denne passet meg så bra når jeg var litt mer tan. Men nå når jeg er på den mer blekere siden så så den ikke så veldig pen ut på meg lenger. Husker ikke helt hvilket merke den er fra, tror det var noe lignende som Bom Box eller noe sånt.
  • W7 LIPPY CHICH LIPSTICK – Disse to er veldig fine synes jeg, men jeg de var så myke at jeg følte leppestiften “sklei overalt” og holt seg ikke i det hele tatt.
  • LASPLASH WICKEDLY DIVINE EYELINER – Denne eyelineren var så fiin. Den hadde en lyserosa farge og glitret såå fiint. Den holdt seg også veldig fint iløpet av en hel dag/kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg