Vinteren ’23 – ’24

DESEMBER

Desember var en fin måned med masse familie og kjæreste kos. Det var nissefest på skolen til barna, vi bygde og pyntet pepperkakehus. Jeg og yngste broren min var på kino og så filmen Thanksgiving, den var veldig bra! Jeg ble enda mer kjent med datteren til kjæresten min og vi begynte å være mer og mer sammen med barna. Noe som var vanvittig koselig. Denne juleaften hadde jeg barna, og vi feiret hos besteforeldrene mine som vi vanligvis gjør. Og på nyttårsaften feiret jeg med kjæresten. Først spiste vi middag hos familien hans og etterpå dro vi til søsteren hans. Alt i alt var det en veldig fin julefeiring, og jeg gleder meg allerede til dette årets julefeiring!

JANUAR

Når jeg var med Kristian på jobbtur til Molde og Kristiansand så begynte tape extensionet mitt å falle av, og flere av bitene var det masse av mitt eget hår også. Så jeg tok resten av og rocket mitt korte hår. Noe som helt ærlig, var SÅ deilig. Hehe! Ellers var Januar en ganske rolig måned, husker jeg rett. Masse tid med familien, og kjæresten. Det var stort sett det det gikk i.

FEBRUAR

I Februar var vi i bursdag hos ene nevøen min som fylte hele 2år! Vi fikk til en – to dager der barna våre møttes, noe som var veldig fint. Litt beskjedne i starten men det gikk seg til! Når jeg har barna mine har han barnefri, og motsatt. Så det er ikke så lett å få til at vi alle sammen er ilag. Denne måneden begynte jeg også å bli veldig urolig med håret mitt. Så som dere ser på ene selfien av meg og Ella så bleiket jeg topplokket mitt 2 – 3 ganger. Det varte ikke særlig lenge, jeg likte ikke resultatet og håret mitt knakk av. Så jeg farget håret mørkt igjen.. Angelica var på sin aller første frisørtime! Det var så vanvittig stas altså! Fikk håret sitt vasket, og så klipte vi det til skuldrene og så krøllet frisøren det. Hun var så kry! Følte seg så fin etterpå! Lille fine,hjerte mitt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg