VINTER ’23: OPPSUMMERING

JANUAR

I Januar ble det offisielt slutt mellom meg og faren til de to minste, så den 10. Januar flyttet jeg inn i en leilighet i Sula. Så resten av den måneden gikk til å pakke ut og ordne til her hjemme, og når jeg hadde barnefri var det som oftest ut på byen med venninner. Mer spesielt skjedde egentlig ikke den måneden.

FEBRUAR

Februar var en mye roligere måned. Var som oftest hjemme og levde litt i min egen boble – både med og uten barna. Vi feiret nevøen min som fylte 1år, hadde en liten fotoshoot med Ella. Og Angelica hadde karneval i barnehagen, og i år var hun utkledd som engel. Noe som var litt gøy siden jeg bruker å kalle henne for engel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg