VÅREN ’23

MARS

Denne måneden var det en del fokus på trening, blant annet startet jeg å trene yoga og pilates hjemme. Synes det er kjempe deilig trening, så det er veldig godt å avslutte en treningsøkt med det! Jeg og Mia hadde en dag for oss selv mens de to minste var hos pappaen sin, jeg var på jentekveld og vi sang karaoke og ellers bare koste meg med mine. Var en fin måned!

APRIL

April fortsette familiekosen med påskeverksted, påskeegg jakt og mange middagsbesøk hos besteforeldrene mine med de fleste av familien på pappa min sin side. Jeg og jentene så Super Mario på kino og den var SÅ gøy! Vi så den på norsk sånn at Angelica skulle forstå den bedre og den var likevel utrolig morsom. Har dog lyst til å se den på engelsk en gang. Var ofte ute på turer med jentene, både Angelica og Ella hadde kontroll på helsestasjonen og alt var fint med de begge. Var også litt ute med venner og familie de helgene jeg hadde barnefri. En veldig fin måned!

MAI

Mai var også en stor familie måned med turer med døtrene mine, middagsbesøk og 17.Mai feiring med familien. Og jeg ble også platinablond igjen denne måneden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg