UTEN INTERNETT + INFLUENSA

Heia og god kveld dere.
Så jeg har vært uten internett  siden lørdag/søndag, og jeg var også så heldig at jeg ble sjuk med influensa natt til mandag. Takk Gud for at det er pappauke og at Martin kunne ha Ella til i dag. Jeg føler meg heldigvis mye bedre i dag, fått i meg litt frisk luft. Det eneste jeg har klart å spise siden jeg ble syk er et par Gifflar sånn her og der. Ellers har jeg blitt så kvalm av tanken på mat jeg har ikke klart å fått i meg noe. Jeg prøvde å spise Mcdonalds igår da uansett hvor syk jeg er så har jeg klart å fått i meg det. Vel, det feilet. Jeg ble så kvalm av her en bit jeg tok at jeg trodde jeg skulle spy. Så etter tre biter av burgeren så ga jeg opp. Jeg prøvde å spise frokostblanding til frokost idag men det også gikk dårlig.. Men nå spiser jeg Grandiosa Rull og så langt går det bra, hurra!

Ella er tilbake hos meg men hun sovnet for natten for litt over en time siden. På den tiden rakk jeg å spille inn + redigere morgendagen video. Nå er jeg kjempe trøtt faktisk så etter det innlegget her skal jeg rydde litt og så legge meg. Forhåpentligvis er internettet like stabilt imorgen så jeg faktisk får til å blogge da, men hvis ikke så vet dere hvorfor det er stille fra meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg