TATTOVERINGER: TATTOOS

Heia, long time no see.
Ugh, jeg burde bare slutte å lage innlegg om at “jeg er tilbake”. For det stopper alltid der, vel nesten i alle fall. Jeg får heller bare blogge som om jeg ikke har vært borte i en måned liksom, kanskje det er bedre.

Uansett, vi er endelig i MARS! Hvor sjukt deilig er ikke det?! Aah, og været her i Ålesund er faktisk vårlig også. Jeg håper bare det holder seg sånn. Jeg er så lei av snø og kulde nå. Jeg bytter også header når vi kommer i en ny årstid (har hatt dette som vane i maange år), så det har jeg også fått på plass idag. Hva synes dere?

Men over til hva dette innlegget egentlig handler om; tattoveringene mine! Jeg begynner å få en liten del av de nå, og det er tre plasser jeg har tattovert meg, derfor tenkte jeg å dele de opp i tre innlegg ca, sånn at innleggene ikke skal bli så alt for lange.

TATTOVERINGENE MINE

Disse tattoveringene her er cover ups fra to små tattoveringer som ble gjort hos en privatperson høsten 2016. Ulven er bak høyre skulder og det var ett kors og det stod “mom” og “dad” på, ørna er på høyre arm og der stod det egentlig “Mia Catrin”. For dere som ikke vet det så er det navnet til eldste barnet mitt. Men det så overhode ikke bra ut i det hele tatt. Og jeg brukte flere år på å finne ut hva jeg ville ha, de3tg var kjempe vanskelig å finne små tattoveringer som var mørke nok og som jeg likte. Men straks jeg fant disse to ble det gjort med engang!

Jeg tok disse hos Tattoos i Ålesund sentrum (hjemmesiden deres finner dere HER), høsten 2022 tror jeg at det var. Jeg tror det var rundt 1.200,- jeg betalte for begge to. Ulven var ikke særlig vond, det var bare enkelte plasser når tattovøren fargelegget som det svei litt. Ørnen var heller ikke noe spesielt vond, bortsett fra halen. Når han tegnet kanten på den halen. Å fy søren. det gjorde vondt faktisk. Eneste jeg har å si på tattoveringene er at bh-stroppen klarte å rive av noen små biter av skorpe på ulven, og Ella Nicole klarte å klore av en bit på ørna. Det vises litt (veldig). Men eller er jeg ganske fornøyd og det ser såå mye bedre ut enn hva som var der før..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg