SUPER SPENNENDE FREDAG

Heia og god formiddag dere.
Inatt også var jeg våken til litt over 05., men overraskende nok våknet jeg i 11. tiden og følte meg ganske klar for dagen. Så jeg jeg stod opp, gjorde hudpleie rutinen min, spiste frokost og nå ble jeg akkurat ferdig med å redigere morgendagens Youtube video (hvis du vil sjekke ut kanalen min kan du gjøre det HER).

Idag skal jeg egentlig bare fortsette med det jeg startet på igår; klesvask og rydde leiligheten. Jeg fikk tatt nesten hele leiligheten igår så det er bare stua og kjøkkenet igjen, så det burde gå fort. I tillegg skal jeg lage 2 – 4 YT videoer til. Og så skal jeg trene, hoppe i dusjen og ha på pysj. Der har dere min super spennende fredag dere. Neida, men når barna er hos fedrene sine så er det veldig deilig å bare være hjemme og slappe av og gjøre det som jeg ikke får så god eller nok tid til å gjøre når barna er hjemme. I tillegg så trives jeg veldig godt i mitt eget selskap og det å styre på her hjemmet. Jeg har liksom ikke så stort behov for å være sosial hele tiden. Og det er ganske greit, synes da jeg,

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg