SUMMER EMPTIES ’23

Heia og god morgen folkens.
HVOR deilig er det ikke at høsten endelig er her? Eller er det bare jeg som er glad i den? Skulle nesten tro det når jeg prater med andre folk, hehe! Høsten er favoritt årstiden min. Jeg elsker været, fargene, moten og kosen som er om høsten. Passer helt perfekt for meg å bo her i Ålesund hvor det er høst “hele året”.

Men siden sommeren er nå over er det på tide å ramse opp og gi en liten vurdering til alle produkter som jeg har brukt opp denne sommeren. Det er ikke så mange, men nå var jeg også borte og opptatt store deler av Juni og Juli så jeg brukte ikke så mye produkter heller. Men hvis dette høres interessant ut er det bare å fortsette å lese.

SUMMER EMPTIES

  • Ida Warg Moisture Shampoo & Conditioner Disse to lukter så godt. Men jeg følte sjampoen gjorde håret mitt veldig tørt? Men igjen så gjorde balsamen håret mitt såå utrolig mykt og glatt. Så jeg tror bare at sjampoen “strippet” håret helt for alt. Håret ble i alle fall veldig rent og pent, haha! Jeg har veldig lyst til å teste ut flere produkter fra denne dama, så gi meg noen tips hvis dere har noen!
  • Jan Thomas Bronzing Powder – Dette er blitt min nye favoritt! Selvom det er en bronser så var den så naturlig i fargen at jeg brukte den i hele trynet og så en litt mørkere bronser for konturering. Jeg hadde den i fargen “Malibu Sunset” og jeg må få kjøpt den asap. Pudderet la seg også så utrolig fint på huden, ah. Det er egentlig litt tragisk for denne var ikke tom. Men jeg klarte å miste den en gang i gulvet og da knustes pudderet og lå spredt utover hele baderomsgulvet..
  • Revlon Hair Treatment All In One – Eeh, denne skal liksom ha 10 fordeler for håret; 1. Repaere tørt og skadet hår. 2.Shine & frizz kontroll. 3. Varmebeskyttende. 4.Gjøre håret silkemykt. 5. Hårfarge beskyttelse. 6.Funke som en balsamspray. 7. Gjøre det enklere å rette håret. 8. Gjøre så hårfrisyrer varer lengre. 9.Hindre tuppene fra å splitte. 10. Tilføre volum. Jeg synes ikke at denne gjorde noe av dette. Jeg merket ikke en damn shit på håret mitt når jeg brukte det produktet her, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe den igjen..
  • Makeup Mekka Eyeliner – Dette er bare en helt vanlig grå eyeliner fra Makeup Mekka. Og den var veldig fin! Den er egentlig ikke helt “tom” men jeg aner ikke hva som skjer. Hvergang jeg prøvde å kvesse den så bare knakk den så jeg ga opp tilslutt.
  • Vaseline Advanced Repair Body Lotion – Denne lukter ikke noe spesielt, men fyy så god den er! Huden ble så sinnsykt myk og det er litt shimmer i den så huden så pen ut også. Haha.
  • H&M Cover-Up Concealer – Jeg er ikke så pirkete når det kommer til concealere. Så jeg går alltid for H&M sine. Jeg bruker de bare til å lysne litt under øynene, så jeg føler ikke behovet for å bruke mer penger på en concealer. H&M sine gjør jobben for en billig penge i mitt tilfelle! Denne hadde jeg i fargen “Porcelain“.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg