SOMMEREN ’23

JUNI

Jeg trodde helt ærlig at juni var en rolig måned, frem til jeg laget denne kollasjen. Juni var jo FYLT med så mye fint! Jeg var i Sandefjord for en langhelg og besøkte broren og svigerinna mi, hadde en fin mor – og datter – dag med Mia Catrin. Det ble noen dager ute i sola med de to minste skattene mine og andre i familien. Jeg var ute et par ganger med både venninner og tante og venninna hennes. Det var bursdagsfeiringer (inkludert min egen, bare at jeg ikke feiret meg egentlig haha), vi feiret søskenbarnet mitt som var ferdig med studiene sine. Jeg tok en tattovering på låret. Angelica hadde avslutning i barnehagen, jeg og Mia gikk også en tur opp Høgenakken.

JULI

Jeg holdt egentlig på å skrive at Juli var en roligere måned, men det var egentlig ikke det. Første uka reiste jeg og barna, med broren min og andre broren min og familien hans ned til Sandefjord for å være med broren og svigerinna vår. Og der koste vi oss så mye! Tok oss til og med en dagstur til Dyreparken i Kristiansand. Det var veldig fint og morsomt, for både store og små! Jeg og Michael (broren min) var på kino, jeg var ute med Lene (tante), vi var på Moa og kjøpte Angelica Madelens første skolesekk! Mia og jeg var på kino og så Barbie filmen sammen med tanta og søskenbarnet mitt, og vi dro til Alnes en tur. Når jentene hadde sommerferie ukene sine som var slutten av måneden så flyttet jeg over fra Sula til Ålesund, og ordnet til i leiligheten mens jentene var borte.

AUGUST

August var vel forsåvidt en litt roligere måned, eller?.. Jeg, Angelica og Ella dro til Valdres der foreldrene og besteforeldrene mine var på camping. Og der koste vi oss med cafè, litt sightseeing og bare campingkos. Ella startet i barnhage, Angelica startet i 1.klasse og Mia startet i 7.klasse og dro på leirskole. Plutselig føltes det ut som om alle tre barna mine hadde blitt kjempe store.. Var en veldig emosjonell mamma Cass denne måneden! Ella fylte også ett år og det feiret vi! Mia fylte også 12 år (men hun feiret vi i September). Ellers var det en rolig måned der vi ble vant til vårt nye hjem og nye rutiner med skole – og barnehagebarn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg