SOM EN 2. SØNDAG

Heia.
Idag har nesten vært som en 2. søndag for meg. Jeg har vært såå lat, og sovet nesten hver gang Ella sov dupp. Angelica Madelen og Mia Catrin kom også hjem idag, så nå er hele gjengen min samlet. Deilig! Men jeg har ikke bare latet meg altså. Jeg har vært litt flink husmor. Jeg har ryddet litt mer, vasket og sortert klær og fått handlet inn for uken. Riktignok ble det likevel ikke den sunneste middagen i dag. Angelica har vært syk i helgen og måtte en liten tur på sykehuset for å ta prøver for å sjekke at alt var fint, så matlysten hennes har ikke vært helt på topp og det er ingenting hun har hatt lyst på heller. Men i dag følte hun seg mye bedre og hadde lyst på McDonalds. Da fikk lille engelen min det til middag i dag, uten diskusjon.

Nå sover alle tre barna og jeg er stup trøtt utrolig nok, så jeg skal hoppe til sengs rett etter innlegget her. Og forhåpentligvis får jeg til å sovne, og ikke ligge våken halve (eller hele) natta som jeg vanligvis pleier. God natt dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg