Smelter Til Tider

Heia.
Idag er det så sinnsykt varmt. Kjennes ut som jeg smelter til tider! Jeg gleder meg til vi kommer litt uti Juni, for da er vannet forhåpentligvis varmet nok opp til at det går ann å dra å bade. Aah, det skal bli så deilig! Jeg håper i alle fall at vi får en såppas sommer i år. Husker jeg riktig så har de to siste somrene vært akkurat kalde nok til at jeg i alle fall ikke har klart å bade.

Ellers så skal Ella straks legge seg. Etterfulgt av leksetid med Angelica og så skal hun være i seng til kl. 20. Og så Mia i seng til kl 21. Det er veldig rett etter hverandre med leggetiden til barna nå. Noe som egentlig er veldig greit, for da er det den ene timen jeg kan fokusere på det ene barnet og få det i seng. Kunne være en del mer kaotisk når Angelica og Mia var så små at de la seg samtidig. Nå er Mia blitt så stor at hun legger seg litt senere. Hun er jo tross alt straks tenåring *gråter innvendig*.

Jeg hadde egentlig så mye jeg skulle ta tak i og bli ferdig med idag. Men istede har jeg ligget med migrene inne på soverommet, i mørket, med kaldvifta på full guffe. Hadde det ikke vært for migrenen hadde det kanskje vært deilig. Men aller helst skulle jeg ha ligget ute i sola idag. Kanskje jeg rekker å gjøre det litt etterpå når både Ella og Angelica er blitt lagt i seng.  Men da er det egentlig andre ting jeg burde få gjort, ouff. Det er alt for lite tid!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg