Siste Fridagen

Holaa.
Denne dagen føler jeg har vart i evigheter. Og det klager jeg egentlig ikke over siden det er siste fridagen før uka starter ordentlig imorgen. Dagen startet treeigt i senga, bare drøyet det å stå opp så lenge som mulig med typen. Noe som er egentlig ganske kos, for det er ikke så ofte vi kan gjøre på grunn av barn.

I 14. – 15. tiden kom alle tre barna mine hjem, og Kristian måtte dra hjem. Vi har kost oss masse ute idag i varmen. Balter har fått seg en hundegrind og Kristian hjalp meg med å sette den opp tidligere idag. Så da kan han være ute sammen med oss litt mer “fri” enn å stå fast med båndet. Så han også har vært store deler av dagen ute med oss. Kjekt!

Kl. 18. ca startet jeg kveldsstellet med Ella. Hun fikk kvelsdmat, dusjet (noe hun ikke var særlig begeistret for) og så var det å si natta til storesøstrene sine og så i seng med smokk og Lille Lam (bamsen hennes). Og litt etter kl. 19. var det Angelica sin tur og der gikk det i samme regla. Kveldsmat, dusjen og så i seng. Mia Catrin er så stor at hun styrer seg mer selv, jeg må bare minne ho på at nå er det natta. Noe som veldig ofte ikke er så veldig populært. Helst skulle hun vært våken til langt ut på natt hver eneste dag.

Nå sitter jeg i senga og har akkurat spist to små skåler med pastaskruer. Jeg ELSKER pasta. Jeg spiser det gjerne helt alene med salt og pepper som jeg gjorde nå. Aah, det er så godt! Youtube går i bakgrunnen på tven, jeg har funnet frem to bøker som jeg leser på. En har jeg startet på (flaut nok gjorde jeg det ifjor og er enda ikke ferdig..) og en som jeg skal starte på. Jeg håper at ved å bytte litt på med hva jeg leser så kommer jeg meg gjennom den boken jeg har holdt på med i evigheter, haha. Den er egentlig interessant, men den er så tung å komme seg igjennom. Skjønner?

Jeg må også finne frem kalenderen og få skrevet ned alt som skjer denne uken av avtaler, møter osv. Også hvis det er noe spesielt jeg må huske på å få gjort iløpet av uken. Det er alltid ett eller annet og jeg er en mester i å glemme ting. Egentlig også når jeg skriver det ned, men er større sjanse for at jeg faktisk husker da.

Så ja, det er det resten av min kveld kommer til å gå til. Få oversikt over uka og lese litt. Jeg må også prøve å få vasket og sortert mer klær på plass. Ouff, det er så kjedelig. Og så tar det søren meg aldri slutt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg