PROFESJONELL OVERTENKER

Heia og god kveld.
Angelica og Ella var hjemme fra barnehage og skole idag også. Formen deres er mye bedre, men feberen henger fortsatt litt igjen. Men imorgen kan Angelica endelig tilbake på skolen, det blir nok godt for hun selvom hun ikke er heelt enig. Foreldrene mine passet også litt på de tidligere idag for jeg hadde time hos Nikola Beauty i sentrumen og der fikset jeg bryna mine. Jeg har ikke tatt etter bilder enda, men tenkte å gjøre det imorgen kanskje. Så tenkte å lage et eget innlegg om det. Men jeg er suuper fornøyd og følte meg nesten litt dum som ikke gjorde det her myye tidligere!

Ellers har dagen vært rolig her hjemme. Ryddet litt, laget middag, tok oppvasken. Ble ikke noe skole pga barna, så jeg har en del å ta igjen til neste uke. Men neste uke er barna også til fedrene sine så da har jeg mer tid til skolearbeid.

Forresten, så poster jeg en del “gamle” bilder i innleggene mine. Eller, gamle og gamle. De er fra tidligere i vår/sommer. Men det er så mange som jeg aldri fikk brukt, haha så føler det er så bortkastet at de bare ligger der. Haha. En rar “OCD” greie. Instagrammen min er “up to date” da, så der er det bilder fra nuh. Dere finner den HER.

Alle barna er nå lagt og sovnet. Jeg sipper i meg Cola og hører på musikk. Akkurat nå går sangen Armor av Landon Austin, den er fin. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre nå egentlig. Om jeg skal finne en film, fortsette å se på serie eller lese bok. Eller om jeg skal drite i det og bare gå og legge meg. Med mindre jeg er på besøk eller har besøk så legger jeg meg i 22. tiden ca. Noe som er veldig deilig. Jeg har blitt flinkere til å ta sovemedisinene mine også nå så jeg ligger ikke våken om nettene og tenker på alt mulig rart. Noe som har hjelper psyken min mye også. Jeg er en profesjonell overtenker skjønner dere. Men jeg gjør det jeg kan for å holde styr på det, og det har blitt bedre de siste dagene. Heldigvis, for jeg begynner å bli lei av å føle meg som dritt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg