OVER ALLE FORVENTNINGER

Heia og god kveld dere.
Jeg har akkurat vært ute å gått en litt lengre tur med Balter, og nå sitter jeg ved skrivepulten og ser på Youtube. Skal også snart spille inn en YT video som skal ut neste uke. Jeg skal prøve nå å poste video på kanalen min en gang i uken, hvertfall nå i første omgang. Og når jeg har komt godt igang med den rutinen og føler det går bra så begynner jeg kanskje å poste to ganger i uken. Vi får se hvordan det går. Jeg har tross alt tre barn, en hund og kveldsskole så livet er ikke akkurat så veldig rolig. Haha.

Ellers idag så har jeg og Balter vært hos veterinæren der han har fått helsesjekk, 12 ukers vaksinen og klo klipp. Dette er første gangen jeg har tatt han med hos veterinæren (tidligere har vært med oppdretteren) og det gikk over alle forventinger! De var jo så flinke og hyggelige! Og Balter storkoste seg, utrolig nok. Etterpå dro vi til broren og svigerinna mi, for den super snille broren min hjalp meg med å skifte over til vinterdekk idag. Så da er heldigvis det gjort!

Jeg har nevnt så vidt litt tidligere at Oktober har vært en dårlig måned. Og det har gått utover stort sett alle arenaer i livet mitt. Uka her har ting begynt å roe seg ned, og nå kjenner jeg at både hode og kropp også begynner å roe seg ned og jeg slapper litt mer av. Jeg er fortsatt ganske anspent, men det går bedre. Jeg føler at jeg klarer kanskje å komme meg ordentlig tilbake til “livet” neste uke. Men så langt uka her har jeg trengt pause. Og jeg føler egentlig jeg trenger fortsatt en pause. Men jeg trenger å komme meg tilbake til normalen.

Det å ha startet med YT igjen har definitivt hjulpet meg veldig mye allerede. Jeg har noe å fokusere på når jeg er hjemme også. Ikke bare det hverdagslige som skole, barn og hund. Men faktisk en hobby, min hobby er tilbake igjen. Og det er så deilig! Jeg skal klare det jeg har satt meg mål for de resterende to månedene av året, det blir bra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg