OOTD 1103

Heii og god søndag!
Idag har vært som søndager flest; avslaapende. Ella Nicole kom hjem idag, så vi har kost oss masse med lek. Hun har vært hos pappan sin siden onsdagen og jeg merker det såå godt at mammahjertet tåler det egentlig ikke, Men det går bra, jeg vet at hun har det bra og koser seg sammen med pappaen og storesøstra si. Ella skal snart ha (forhåpentligvis) sitt siste måltid for dagen og når hun sovner etter det så har hun forhåpentligvis sovnet for natten. Det frister egentlig å bare legge meg samtidig. Men siden jeg skal på møte tidlig imorgen så bør jeg rydde ferdig stua og få dusja så jeg slipper å stress rydde imorgen, hehe.

GENSER – CIDER | BELTE – H&M | JEANS & VESKE – BIK BOK

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg