NOE NYTT OG NOE AUA

Heia.
Nå har det rukket å gå noen dager siden sist. Men det er det faktisk en god grunn til! På torsdag kl 12. var jeg hos InkSpot Tattoo og tok tre tattoveringer på høyre arm. Jeg er super fornøyd med de og tenkte å ta bilder når de er ferdig healet. Og på fredag fikk jeg akutt time hos Colosseum fordi jeg har hatt tannverk hele uken men nå hadde det blitt så ille at jeg ikke fikk til å sove lenger om natta og Paracet + Ibux funket ikke noe særlig lenger.. Trodde virkelig at alt som trengtes å gjøre var å legge inn en midlertidig fylling eller noe, men neida. Her måtte visdomstanna trekkes…

Så det har jo vært kjempe kjekt, og så bra timing. Spesielt mtp at på fredagen var vi i bursdagsselskap, og igår var jeg på senteret med mamma og svigerinna mi for å handle inn både gaver, dekorasjoner osv til selskapet til Angelica som skal være senere idag. Hun fylte 6år på tirsdag, men siden jeg hadde kveldsskole så feires hun idag istede. I tillegg til at Mia skal ha venninnefeiring også idag. Så det å ta det rolig de første dagene etter den tanna ble trukket var litt sånn, vanskelig å klare.

Men det går bra. Hvis vi ser bortifra at hevelsen er enda verre idag, men det er litt som forventet.. Imorgen drar jo også alle barna tilbake til fedrene sine så da får jeg tatt det litt mer med ro da. Men nå må jeg og Mia snart fyke, så jeg må avslutte her så jeg rekker å rydde litt. Ha en fin søndag dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg