MAMMA OG DATTER DAG

Heia.
I dag hadde jeg og Mia Catrin en skikkelig mamma og datter dag. Vi dro på Moa og første stopp var Aseco der Mia tok ekstra hull i hvert øret. Jeg skulle egentlig også det, men hun som jobbet der fikk ikke til å ta hull der jeg skal ta. Jeg vet ikke helt hva den plassen heter men det er liksom det er avrundet, hvis dere forstår meg. Litt høyere oppe på øret. Så jeg får heller ta hull hos et tattovering studio senere en gang. Jeg ble både lettet og misfornøyd med det, haha.  Etterpå gikk vi innom litt her og der og små shoppet mens vi ventet på at hun skulle få komme inn hos Escape By Lakkbar (?), der fikk hun manikyr og det tror jeg hun syntes var veldig stas! Hun lyste i alle fall veldig opp når hun ble så gjort stas på, hehe. Etterpå shoppet vi litt mer og så satte vi oss ned på Vinterhagen for å spise sen middag (klokka var allerede litt over 19.!).

Vi kom hjem litt nærmere kl 21. fordi jeg måtte også innom matbutikken en liten tur for å kjøpe noen nødvendigheter før vi dro hjem. Og når vi kom oss hjem var det så sent at det var leggetid for alle tre barna. Jeg holdt også på å sovne hvis jeg skal være helt ærlig. Men jeg klarte å presse meg opp for en liten stund siden. Jeg kom på at jeg hadde lyst til å få det innlegget her ut idag, også har jeg en video som skal ut på lørdag som trenger å redigeres og jeg skal egentlig trene og dusje ikveld. Men vi får se hvor sent det er når jeg er ferdig med å redigere videoen. Er klokka 01. – 02. så er det litt sent å trene da jeg trener i to timer. Da får jeg heller hoppe i dusjen og droppe treningen for i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg