MÅ BARE KOMME MEG GJENNOM DET

Heia.
Jeg tenkte egentlig bare å titte innom med en liten update. Det har jo allerede gått 5 dager siden forrige innlegg. Jeg har tenkt på å blogge flere ganger, men jeg har ikke vært helt i humør til det heller.

Det gikk jo ganske dårlig med meg forrige uke. Jeg mista ganske mange kg fordi jeg ikke spiste, vannfastet egentlig sånn uten vilje. Men jeg drakk jo også andre ting når jeg var litt lei av vann. Så var ikke helt 100% vannfasting. Men jeg merket på slutten av forrige uke at kroppen begynte å ikke funke så bra, så jeg prøver nå å presse i meg litt mat og snacks avogtil. Problemet jeg har nå er at når jeg går på vekta og ser at den har gått opp, selvom det er såvidt noen hundre gram, så får jeg helt panikk, begynner å gråte og ikke vil spise igjen. Jeg vet at det er feil og jeg burde ikke reagere sånn. Men det er sånn det har blitt og jeg må bare komme meg gjennom det.

Ellers har jeg satt på meg vipper. Jeg gjorde det forrige fredag og er veldig fornøyd! Jeg tok klassiske vippeextensions for det er det jeg føler kler meg best. Jeg brukte alltid å ta volum før, men jeg har ganske små øyne og volum vipper gjør så øynene mine ser enda mindre ut. Mens med klassiske vipper føler jeg de fremhever øynene mine. Denne gangen tok jeg hos Escape Lakkbar på Moa, og der kommer jeg fortsette å gå. Jeg betalte vel 1.100,- for klassiske og husker jeg riktig så er det 900,- for påfyll hver 3.- 4. uke. Bare sånn hvis noen lurte!

Uka her er også mammauke, så alle tre kidsa er hos meg. Men de to minste er blitt syke, så jeg får ikke dratt på skolen idag. Noe som ikke var den beste timingen siden jeg skulle egentlig ha prøve i samfunnsfag ikveld.. Så jeg håper vi kan finne en løsning så jeg får tatt den senere, forhåpentligvis! Ellers driver jeg med stor rydding her hjemme. Går gjennom klær og ting. Jeg og Angelica ble ferdig med alt av hennes ting ista. Ella og mitt gikk jeg gjennom for ikke så lenge siden. Så nå er det bare Mia sitt som trenger å gås gjennom, men jeg tror jeg venter til jeg har fått kjøpt en kommode på rommet hennes. Tror jeg. Eller, jeg er litt usikker. For jeg vurderer å gi hun kommoden som er i utgangen, men vi får se. Ryddigere blir det her inne tilslutt uansett!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg