Lita life update

Heia!
Wow, det er skikkelig lenge siden jeg har postet ett ordentlig innlegg her inne. Sist var vel da jeg skrev om 17.Mai feiringen vår. Jah, var vel på tide eller? Beklager så mye for det! Det er flere ganger jeg har hatt både lysten og motivasjonen til å blogge skikkelig men så får jeg aldri tid likevel. Hele sommeren har gått i ett med både ferie med døtrene mine og flytting. Og nå fra August har det gått ett i bursdager, skolestart for både meg og de to eldste og barnehagestart for minste. Så jah, busy busy.

Jeg skal i alle fall prøve igjen nå å komme skikkelig tilbake. Jeg må bare få mer oversikt og kontroll over hverdagen og ikke minst bloggen. Skal gjøre noen små endringer osv. Jeg har allerede fått en ny header på plass! Men jeg må ærlig innrømme at jeg er litt usikker på om jeg heller skal gå for en av de andre jeg lagde. Jeg laget totalt tre og endte opp med den der. Mmmh, vi får se om jeg bytter eller ikke.

Så ja, hva har skjedd siden våren?

Vel, jeg har farget håret 2 – 4 ganger. Jeg rocket grått hår en liten periode, og så gikk jeg over til medium blond som var veeldig lik min naturlige hårfarge. Du så faktisk ikke etterveksten min engang. Noe som var veeldig deilig! Men jeg gikk desverre litt lei og ville prøve noe “nytt” så jeg farget håret mitt forrige uke til en veldig varm, brun hårfarge. Jeg tok også en tattovering tidligere i sommer og nesepiercingen er tilbake (hadde en for noen år siden). Jeg tok også to ekstra hull i ørene. Så “kosmetisk” sett har det skjedd litt små forandringer her.

Jeg er ferdig med piercinger, blir nok ikke flere på denne frøkna hvertfall. Men tattoveringer er jeg nok ikke ferdig med, jeg skal ta to tattoveringer til på arma om en liten måned ca. Og det gleder jeg meg veldig til! Tenkte å lage ett innlegg om alle tattoveringene mine, men tror jeg venter til jeg har tatt de to neste.

I juli så flyttet vi også fra Sula kommune og over til Ålesund kommune. Veldig deilig å være tilbake på “riktig” side igjen, og vi trives veldig godt her! Skulle gjerne hatt tre soverom istede for to, men da måtte jeg ha gått langt over budsjettet for å ha det og det går jo rett og slett ikke! Leiemarkedet er en vanskelig plass å være. Og jeg er superglad for at jeg fikk tak i den leiligheten her, den er veldig fin og har fin utsikt også.

Som nevnt litt tidligere i innlegget har jeg også startet på skolen! Det er kveldskole man – tor siden jeg tar alle seks fag for å få studiekompetanse. Det går forsåvidt greit. Jeg trives på skolen, de andre som jeg går med er hyggelige og jeg liker fagene. Eneste er at jeg merker at jeg begynner å bli veeldig sliten. Jeg orker nesten ikke å stelle meg lenger (altså finere klær enn joggedress og går nesten ikke med sminke), jeg har ikke energi omtrent til noe utenom skolen. Spesielt ikke de ukene jeg har barna. Så jeg begynner å bekymre meg litt der, men jeg håper at jeg klarer å komme meg gjennom skoleåret.

Så det var altså ei lita update siden våren. Og nå må jeg faktisk bare avslutte for jeg må rekke å få dusjet før de to eldste skal hentes på skolen. Vi snakkes folkens!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg