KLAPP PÅ SKULDRA TIL MEG

Hei og god morgen.
Jeg har så og si akkurat kommet inn etter å ha gått en tur med Balter. Jeg prøver å gå en litt lengre tur med han nå siden han er faktisk hele 12 uker neste uke! Ææh, kan ikke tro at jeg har hatt han allerede i snart en måned! Det har gått så fort!

Ellers så har jeg blitt ferdig med alle julegaver, det rakk jeg å bli uka her faktisk. Så klapp på skuldra til meg! Så det eneste som trenger å bli handlet inn til jul nå er inn til julestrømpene (hvis barna skal være hos meg på juleaften i år, jeg husker ikke), men det bruker jeg å gjøre siste uka før juleaften. Og muligens handle inn hvis det er noe som trengs til juleantrekkene, men det får jeg se når den tid nærmer seg.

Men nå må jeg faktisk bare komme meg i dusjen for jeg skal møte tante på Moa og spise frokost/lunsj. Det er en stund siden vi har vært sammen nå så det blir kjekt! Ønsker dere en fin torsdag alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg