JULEGAVESHOPPINGA ER OFFISIELT IGANG

Heia og god mandag dere!
Idag dro barna tilbake til fedrene sine, så denne uken blir litt roligere enn hva det bruker å være når de er her (logisk nok). Egentlig hadde jeg planer om å bare slappe av idag og rydde, støvsuge og vaske leiligeheten. Men jeg følte meg litt vel rastløs etter jeg hadde stelt meg etter å ha levert barna på skolen og i barnehagen, så jeg ringte svigerinna mi. Og ikke lenge etterpå dro var jeg på vei til Brattvåg.

Vi var hjemme hos hun en liten halvtime før vi dro på kafè og så var vi en liten tur på senteret der og kikket, og så følte vi oss vel ikke helt ferdige så vi dro på Sparkjøp. Og helt ærlig, det er jeg så glad for! For idag ble jeg nemlig ferdig med 13 julegaver og en bursdagsgave! Og for en ganske rimelig penge altså, hoho! Så julegaveshoppinga er offisielt igang. Og det føltes ganske deilig faktisk.

Jeg kom hjem ca 15.30 og siden har jeg gått en liten tur med Balter (skal lage et innlegg om han snart!) og sett litt på Youtube. Og om ikke så lenge må jeg fyke ut dørene for nå er høstferien over også, så det betyr at frem til jul er det kveldskole mandag – torsdager igjen. Men jeg gleder meg faktisk! Jeg trives faktisk veldig godt på skolen, og koser meg ganske mye der.

Etter skolen er det rett hjem og få ryddet litt, få gjort unna siste klesvasken og bare slappe av med Balter og mest sannsynlig PS5. Jeg og Nick Kenny (broren min) begynte på Lords Of The Fallen igår, og så langt var det veeldig bra! Så det gleder jeg meg veldig mye til å fortsette på. Men nå må jeg faktisk gjøre meg klar til skolen for jeg må kjøre hjemmefra senest 10 på fem. Vi blogges.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg