JENTEKVELD

Heii.
Åh, denne kvelden har vært så utrolig gøy! Jeg ble hentet av Benedicte i 17. tiden fordi vi skulle møte Hannah på Moa litt før vi skulle spise. Vi gikk egentlig bare rundt og kikket, og pratet. Og så møtte vi de andre på Vinterhagen og spiste kjempe god middag sammen. Etterpå gikk vi på Liv & Røre der vi spilte bowling! Jeg er helt ærlig ikke så fan av bowling, men jeg koste meg faktisk mer enn det jeg trodde at jeg kom til å gjøre! Jeg tippet faktisk over 50 poeng også. *klapp på skuldra* Jeg havnet riktignok ikke på 1.plass. Mer som 4. eller 5.plass, hehe! Men det er heelt okei.

Etter bowlingen måtte Kristina dra hjem igjen, og vi andre gikk til baren der vi bestilte oss noe drikke og så satte vi oss ned. Skravlet litt og så fant vi ut at karaokeboden var ledig så da booket vi den i en time og DET VAR SÅ GØY! Jeg tror ikke jeg har synget karaoke siden jeg hadde Singstar for maange år siden! E4tter karaoken satte vi oss ned ved ett bord, skravlet videre til vi alle hadde drukket opp det vi hadde og så dro vi hjem.

Jeg har allerede vært hjemme en liten stund. Jeg har funnet fram smågodposen, tatt på pysjbuksa, redigert ferdig en video og nå skal jeg straks filjme inn en video før jeg hopper til sengs. Håper dere har hatt en minst like fin lørdagskveld som jeg har hatt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg