Jeg Fikk Skikkelig Igjen

Heia.
Egentlig skulle jeg vært i bursdag med Kristian idag. Men istede har jeg tilbragt så langt dagen i sengen på grunn av fibromyalgien. Jeg fikk skikkelig igjen for at jeg har gått så mye og vært “out and about” stort sett hele uken frem til igår. Jeg var sengeliggende igår også. Måtte tvinge meg opp avogtil når jeg måtte ut med Balter, men når vi kom inn var det rett tilbake til senga.

Samme greia idag. Vært bare i sengen, sett litt på Youtube, og har måtte presse meg opp når jeg enten har måttet gått ut med Balter eller måtte på do. Nå har jeg akkurat våknet opp igjen, jeg føler meg litt bedre. Bare veeldig sliten i kroppen. Jeg varmet akkurat opp de to siste pizzastykkene som var igjen fra igår, og Youtube er på i bakgrunnen.

Når jeg er ferdig med å spise må jeg opp av sengen igjen og ut med Balter. Og så skal jeg se om jeg klarer å holde meg oppe. Det er sol ute så det hadde vært kjempe deilig om jeg kunne sitte ute i solstolen min, lese litt bok, og ha noe kaldt å drikke + frukt ved siden av. Mmmh, det hørtes jo SÅ chill ut.

BTW; Bildene i innlegget her er fra September ifjor og jeg har så lyst til å gråte. Jada, det er extensions. Men håret mitt var halvveis ned til skuldrene her. Jeg har jo så klart ødelagt hele håret mitt igjen. Og det griner jeg innvendig for hver eneste gang jeg ser meg selv i speilet, haha. Egentlig ikke morsomt, men hva ellers skal jeg gjøre. Jeg har tenkt til å lage ett innlegg om det snart, kanskje senere idag. We’ll see. Men nå har jeg allerede snart spist opp pizzastykkene mens jeg har skrevet, vi snakkes dere.

2 kommentarer
    1. Jeg kunne ikke se at håret var ødelagt? Jeg har hatt under-cut (altså barbert under og på siden) den siste tiden, og langt oppå, og nå lar jeg det vokse ut under. Blir litt rart. Men med håret løst oppå synes det ikke SÅ godt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg