JEG ER TILBAKE NÅ

Sheesh, og allerede er det tre uker siden forrige innlegg.. Woops, my bad. Og det var ikke ett “ordentlig” innlegg en gang, men en recap av høsten ’23. Forrige litt mer ordentlige innlegg var i starten av Desember. Det er så dårlig. Jeg må virkelig skjerpe meg og ta meg tid til bloggen for jeg liker virkelig å holde på med den. Dette har vært en hobby for meg siden jeg var typ 11 – 12 år, og det blir nok det en stund til. Men da må jeg faktisk gidde å ta meg tid (som jeg egentlig har nok av!) til å drive den også.

Det skjedde litt ting i høst, både på godt og vondt. Og det har distrahert meg noe veldig, ikke bare fra bloggen men også fra alt annet egentlig. Jeg har ikke oversikt eller kontroll over noe lenger, det føles i alle fall sånn ut. Så jeg trenger å få det, og så finne litt ut av ting og legge en plan. Det trenger jeg hvertfall nå, hvis ikke kommer hue til å havne gjennom veggen snart. Haha. Jeg vet jeg har sagt det her nå de siste gangene jeg har postet her, men jeg er tilbake nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg