Ikke Mye Muskler I Den Magen Her Nei

God lørdagskveld folkens.
Vet dere hva? Jeg er faktisk veldig fornøyd med meg selv nå. Jeg trente igår OG idag. Og det føles såå deilig. Målet mitt er ikke å trene hver dag, jeg prøver å sikte meg inn på 1 – 2 ganger i uken. Og siden jeg trente igår så hadde jeg ikke tenkt å trene idag, men siden jeg uansett måtte dusje ikveld så bare kjørte jeg på. Både igår og idag var det ab routines, og det kjennes. Haha. Ouff, er ikke mye muskler i den magen her nei..

Så nå sitter jeg nydusjet i sofaen med havregrøt, Youtube på tven. Alle barna er lagt, kjæresten er på jobb og kommer hjem senere inatt. Jeg skal prøve å være super duper flink etter jeg har spist opp med å vaske gulvet her på stua og kanskje makke meg til å vaske badet også. Da er det bare gulvet i gangen som trenger å vaskes og det er gjort på 0.2 sekkunder.

Det er pappauke neste uke så da tenkte jeg å pakke og ta med meg Balter hjem til Kristian og være der til helga. Men først må leiligheta shines. Sånn at når jeg kommer tilbake på fredagen så kan jeg bare slappe av og ikke bli overvelda over å komme tilbake til et rotete hjem. Det er så fælt når det skjer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg