Ikke Det Sunneste, Men Fy Så Godt

God mandagsmorgen til alle som kommer over dette innlegget, jeg håper dere får en fin uke!
Jeg kom hjem for litt siden etter å ha levert barna på skolen og i barnehage, og så var jeg en kjapp tur på butikken for å kjøpe noe frokost siden ingenting av det jeg hadde her hjemme fristet. Så det ble ett pizza stykke fra varmmats disken på meg. Ikke det sunneste, men fy så godt!

Eller så er det pappauke, så jeg har barnefri. Vel,  halvveis. Kjæresten har datteren sin uka her, så helt barnefri er det jo ikke. Jeg må også shoppe litt sommerklær til barna og på lørdag skal vi i konfirmasjon. Så jeg må gå over alt i tilfelle vi mangler noe til den dagen. Noe som jeg halvveis har gjort allerede og jeg tror vi er good.

Nå skal jeg få spist opp det pizzastyket mens jeg ser på Youtube. Og så trenger jeg noen timer på øyet for jeg fikk ikke så mye søvn inatt. Det får jeg aldri når jeg og typen ikke sover sammen.. Og når jeg våkner skal jeg rekke å få vaske og støvsuge alle gulv og rydde litt før jeg skal på senteret og så videre hjem til Kristian.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg