IDAG VAR DET BARE TRIST

Heia.
Idag stod jeg opp i 07. tiden, stelte meg litt sånn kjapt og så gikk jeg tur med Balter. Når vi kom inn igjen stelte jeg Angelica og Ella, ga de frokost og leverte de på SFO og i barnehagen før jeg tok en kjapp tur på butikken.

Når jeg kom hjem igjen satte jeg meg ned å så på Youtube mens jeg fikset neglene mine. Og når jeg var ferdig måtte jeg bare skyndte meg ut døra igjen for å møte svigerinna mi på Moa. Jeg hadde ikke noen spesielle ærender der idag men hun ringte tidligere og spurte om jeg ville bli med. Jeg hadde ikke akkurat noe bedre å gjøre så hvorfor ikke! Vi spiste frokost på Vinterhagen og så gikk vi rundt og tittet. Eller, jeg tittet for det meste og hun kjøpte hva enn det var hun skulle ha. Men jeg kjøpte med en baderomsmatte for det har vi ikke og det har jeg savnet. Så nå blir det ekstra deilig å gå ut av dusjen!

Når vi var ferdige var klokken 15. allerede så da hentet jeg barna før vi kjørte videre hjem. Fant ut nå at vi har jo faktisk ikke vært hjemme så utrolig lenge. Ikke har vi gjort noe særlig heller. Bare slappet av og ryddet litt. Været idag er så ufattelig trist. Det blåser og regner veldig mye. Jeg elsker sånt vær egentlig, men idag var det bare trist.

Det er allerede straks helg og det skal bli deilig. Rydding og klesvask og bare gjøre klar hjemmet til en ny uke på søndag. Samt avslappning og kos med barna før de skal til fedrene sine på mandagen. Neste uke er det tilbake på skolebenken, og jeg skal muligens en tur til frisøren. Jeg må nesten vente og se ann. Men nå må jeg nesten finne ut hva vi skal ha til middag, for jeg begynner å bli sulten!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg