HØSTFERIE

Heia og god morgen.
Akkurat nå sitter jeg i ved spisebordet med Ella Nicole som spiser frokost. Når hun er ferdig skal hun få ny bleie og klær og så skal jeg levere hun og søsteren på SFO og barnehage. Og etterpå drar jeg og Mia en tur på Moa for det er en genser der som hun har visst så veldig lyst på, da blir det en mini shopping og frokost der med hun.

Det er høstferie nå både for meg og barna. Vel, det er vel egentlig bare meg og Mia som har ordentlig høstferie. Og det er noe vi trengte, hvertfall meg! Og Angelica og Ella har bare godt å være sosiale og leke seg med andre barn. Vi har ingen spesielle planer denne høstferien, bare slappe av hjemme. Neste helg har jeg egentlig barnefri, men jeg og pappaen til de to minste byttet en helg så da skal de være med meg neste helg. Og da er det visst Lekivalen, så jeg tenkte å ta de med på det.

Jeg har så mye jeg vil dele med dere, men jeg synes de tingene fortjener hver sine innlegg. Så de får komme litt senere, jeg skal se om jeg rekker å skrive flere innlegg senere. Men nå er Ella straks ferdig med skivene sine så da kan jeg gå og finne klær og bleie. Ha en fin onsdag dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg