HELT SHIT

Heii og god kveld dere.
Jeg har ikke lagt særlig skjul på at jeg har hatt det heelt shit den siste tida. MEN, idag følte jeg meg så bra at jeg klarte å dra tilbake på skolen. Og det var faktisk ganske deilig å klare det, klapp på skuldra til meg. Det var godt å være tilbake på skolen, for jeg trives der såå godt. Selvom det vi skulle gjøre idag var å skrive retorisk analyse av en reklame, og siden jeg ikke har fått til å være med på de siste timene der vi skulle lære oss alt om det, så måtte jeg bruke tid på å sette meg inn i hva det og forskjellige begreper i det var. Jeg tror det gikk greit, men jeg forventer ikke så mye fra denne innleveringen. Bare jeg består er jeg fornøyd. Kan ikke forvente noe annet nå. Men nå er jeg i alle fall “ajour” med norsken, bare de andre fagene igjen. Mye å ta tak i, men er bare denne uka det er ekstra så går det greit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg