HALLOWEEN ’23

Heia.
Så var årets Halloween her. Har dere feiret Halloween?

Jeg har ikke vært på Halloween fest siden 2018 tror jeg. Da var jeg ett skjelett. Jeg har hatt såå lyst hvert eneste år, men det har aldri passet. Bortsett fra i år! I år fikk jeg endelig komt meg på Halloween fest og i år var jeg bunny. Så på lørdag var jeg med ei venninne av meg + typen hennes. Vi vorset og ordnet oss hos de, og etterpå tok vi taxi til Liv Og Røre som hadde Halloween fest. Kvelden var drit gøy. MEN, og ett veldig stort men. Så var jeg en idiot og glemte av å spise iløpet av dagen så jeg ble veldig fort full, som gjorde at jeg mistet oversikt på hvor mye jeg drakk. Og så ble jeg så dårlig at jeg spydde og ble kjørt hjem. Jeg husker nesten ingenting etter at jeg spydde, bare små glimt her og der. Så kvelden ble fort avslutta for min del. Noe som var sinnsykt kjipt, og driit flaut. Jeg har ikke vært sånn som det her siden tenåringsalderen. Herlighet, er det muulig.

Alle barna er hos fedrene sine uka her, så det ble ikke noe feiring med de i år. Men jeg “feiret” litt med å bruke Nonne kostyme mitt på en YT video. Jeg er endelig tilbake på gaming kanalen min, og videoen min er også nå ute! Dere kan se den HER.

Imorgen er vi i November. Det er så rart å tenke på. Oktober har så langt vært den treigeste måneden så langt. Den har også vært en av de verste månedene i året, for min del. Så jeg er veldig glad for at den nå er over og jeg har en ny (og forhåpentligvis en bedre) måned i vente.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg