FORFERDELIG EGOISTISK

God kveld dere.
Denne uka her har vært så sinnsyk slitom, både mentalt og fysisk. På mandag følte jeg meg ganske bra, jeg klarte til og med å dra på skolen. Men den gleden var ganske kortvarig. Det var alt kroppen min klarte av skole denne uken. Jeg sov på dagtid mens barna var på skolen og i barnehage for jeg klarte rett og slett ikke holde meg våken. Jeg måtte presse meg opp avogtil for å gå tur med Balter, og når jeg skulle hente barna. Og da var det egentlig bare å være i zombie modus frem til leggetid. Men det var ikke bare bare, for Ella har plagdes så mye med tennene. Hun driver å får jekslene sine nå, tre av dem har komt. Men den siste er litt treig. Så hun har våknet opp jevnlig hver eneste natt, så det har vært lite søvn på oss begge to. Jeg får så vondt av henne når hun plages så mye. Spesielt nå i helga var det ille. Håper den siste jekselen spretter ut snart så hun får ro.

Ellers har det jo ikke bare vært slitsomt, det har jo vært litt kos. Spesielt nå i helga. På lørdagen var jeg på kino med en kompis og så The Marvels. Den var drit bra! Den anbefaler jeg dere absolutt å se! Og idag var det både farsdag og nevøen min fylte 4år! Farsdagen ble nok litt i bakgrunnen pga bursdagsfeiringen. Men men, sånn er det bare avogtil. Ella ble hentet av pappaen sin tidligere ikveld siden hun ikke skal i barnehagen imorgen på grunn av feberen. Selvom jeg synes det er fælt, så er det også litt godt for det betyr at jeg kan sove ordentlig inatt. Jeg føler meg forferdelig egoistisk som i det hele tatt tenker det, men det er jo egentlig innafor når det ikke har vært mye søvn uka her..

Men nå er klokka straks 00. Jeg har vært litt husmor og gjort litt klesvask, tatt oppvasken, ryddet og gått siste lufteturen med Balter. Jeg skulle egentlig støvsuge også, men jeg liker ikke å bråke så mye når barna har sovnet. Så det får jeg heller ta igjen imorgen. Nå skal jeg en kjapp tur på badet og ta kveldsstellet, så blir det natta på meg også. Jeg håper sånn at neste uke blir en mye bedre uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg