FALL EMPTIES ’23

Heia og god fredag dere.
Dette innlegget er så sinnsyykt på etterskudd! Dette skulle jeg ha postet i starten av Desember liksom, og det er så mange ganger jeg har komt på det. Men like fort har det bare forsvunnet fra hjerna mi. Men nå, endelig har jeg fått tatt bilde av alt som var i boksen min. Jeg har en litt stor boks, der jeg putter alle skjønnhetsprodukter som enten blir tomme eller som jeg vil kaste av en eller annen grunn, i. Dette gjør jeg gjennom hele årstiden, så når vi er i en ny årstid legger jeg ut ett innlegg der jeg skriver min mening og erfaring med alle produktene. Kaster de endelig i søpla og så starter jeg på nytt. Så alle produktene i dette innlegget har jeg brukt opp eller villet kaste mellom September – November ifjor.

EMPTIES

  • Rituals “The Rituals Of Gratitude” Body Cream Rituals sine produkter er jo helt fantastiske, jeg bruker nesten alle å få gaveesker derfra til bursdag og/eller jul. Body creamen her lukter så fantastisk godt, og huden blir så sinnsykt myk og deilig av den. Aah, må få kjøpt produkter derfra asap.
  • Garnier Vitamin C Brightening Serum Cream – Ooh, denne anbefaler jeg hvertfall. Jeg savner denne faktisk. Den er lett og huden får en så fin glød av den. Denne må jeg faktisk kjøpe på nytt. Ser stor forskjell på huden min når jeg bruker denne og ikke Den ser så mye “friskere” ut.
  • Versace Bright Crystal Body Lotion – En av favoritt parfymene mine er Versace Bright Crystal. Og denne fulgte med i en gaveeske. Lukter helt kjempe godt, og gjorde det en fuktighetskrem skal gjøre. Men ikke noe mer spesielt enn det.
  • Nu Skin LumiSpa Cleanser – Denne ansiktsrensen er for normal/kombinert hud. Og helt ærlig så ja, ingen ting spesielt. Lukter ikke noe spesielt, den gjorde ansiktet mitt rent og det var det. Helt ok.
  • Garnier Fructis Pineapple Hair Food – Denne er for “glowing lengths”. Jeg har ikke prøvd alle hårmaskene fra denne serien, men so far så elsker jeg de. De lukter så sjukt godt, også blir håret så mykt og glatt. Er det en som jeg spesielt elsker så er det den med banan (?).
  • Aussie Sos Blonde Hydration Purple Shampoo – Jeg visste ikke en gang at Aussie hadde lilla sjampo så denne måtte testen når jeg hadde blondt hår i starten av høsten ifjor. Den funket overraskende bra, men som med de aller fleste lilla sjampoer så blir håret tørt så det trenger ekstra kjærlighet etterpå.
  • Lee Stafford Argan Oil – Jeg liker egentlig produktene fra Lee Stafford veeldig godt. Men denne var en skuffelse, jeg kunne ikke vente til den var tom. Denne gjorde ingenting for håret mitt, og det var SÅ kjipt.
  • Wella Ultimate Repair Leave In – Dette var en prøve som jeg fikk når jeg var hos frisøren i September/Oktober. Husker jeg riktig skal det være en typ K18 dupe bare rimeligere, og den var faktisk vanvittig god. Så neste gang jeg trenger en leave in må jeg faktisk huske på denne!
  • NYX Ultimate Brights Eyeshadow Palette – Husker jeg riktig så liker jeg palette her egentlig, men jeg har nok desverre blitt litt “kjedelig og voksen” men sminken min de siste årene så jeg bruker ikke lenger faktiske farger på øyelokkene.Så denne ble “kastet”.
  • Sence Beauty Lip Gloss – Denne var i en ganske intense, blod rød farge. Den ble litt too much for meg, så denne ble også kastet.
  • Elisabeth Arden Red Door Lipstick – Elsker leppestiftene til Elisabeth, men akkurat til røde leppestifter har jeg et elsk / hat/ forhold til. Det er kjempe fint og “klassisk”, MEN uansett hvilket merke det er så “sklir den” og smitter på alt. Skikkelig irriterende, så jeg har bare bestemt meg for å ikke brule røde leppestifter mer.
  • Munthe Nailpolish – Denne fikk jeg i en Goodiebox eske for et par år siden faktisk. Fargen var kjempe fin, faktisk en av mine favoritt neglelakker. Men den var så tynn at det trengtes flere lag for at det skulle bli fint. Noe som kan vel være både bra og ikke siden den kan “bygges”.
  • Anastasia Beverly Hills Brow Gel Taupe – Eelsker denne og jeg kommer til å kjøpe den igjen straks den øyenbrynsblyanten jeg bruker nå er tom. Denne var så fin i fargen, holdt øyenbrynene på plass og ga en naturlig look. Absolutt en favoritt hos meg, jeg skjønner hypen med produktene fra Anastasia.

2 kommentarer
    1. Så lurt 🙂 jeg personlig må innrømme at jeg sliter med å kaste noe som ikke er tomt, sånn selv om jeg hater fargen på den leppestiften, så blir den liggende dær å samle støv i 10 år før jeg endelig greier å kaste den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg