Endelig Tatt Tak

Heia og god fredagskveld folkens.
De to minste er lagt for natten og eldste har dratt på overnatting. Jeg sitter i stua med Youtube i bakgrunnen og har nettopp slukt i meg en Sport lunch sjokolade.

Det har ikke skjedd så veldig mye spennende denne fredagen. Barna har vært på skole og i barnehage, hatt det ganske rolig her hjemme. Jeg fikk endelig tatt tak i soverommet til jentene før Ella skulle legge seg. Så jeg ommøblerte og begynte å rydde. Er ikke heelt ferdig enda, men så og si. Litt mer som må sorteres og flyttes på plass så er det done. Det var så deilig å endelig få gjort det, jeg har utsatt det så alt for lenge.

Kjæresten jobber inatt så jeg har kvelden og stort sett hele natten for meg selv. Som kanskje høres deilig ut, men jeg synes ikke det. Ikke litt en gang. Eneste som er greit nå for tiden er at da fokuserer jeg mer på å rydde her og jeg kan se på Bridgerton. Når han er her så vil jeg ikke bruke tiden på å rydde, og han synes desverre ikke at Bridgerton er noe spesielt interessant. Forståelig, haha. Så han skal slippe å se på det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg