DET MEST HUSMORSLIGE JEG HAR GJORT

Heia og god kveld dere.
Det har ikke skjedd stort altså i dag. Hele dagen har gått til å bare være tilstede med jentene. Det mest husmorslige jeg har gjort er å tømme oppvaskmaskinen og lage middag. Jeg hadde egentlig tenkt til å gjøre mer etter at barna hadde lagt seg men når det var leggetid var jeg jeg så trøtt at jeg sovnet med Ella. Det er såå godt å samsove, men minuset med å sovnet så tidlig er at jeg da alltid våkner opp igjen i 22. – 00. tiden. Som jeg nå har gjort og føler meg lys våken.

Så jeg tenkte at da kunne jeg like gjerne få blogget litt, også skal jeg gjøre litt klesvask, fylle oppvaskmaskinen og sette den på så det er klart til imorgen og så tenkte jeg å stelle tåneglene mine for nå trengs det sårt. Jeg føler meg alltid så utrolig vellstelt når jeg har pleiet de, men det går så fort i glemmeboka! Så ikveld skal jeg faktisk sette meg ned å gjøre det mens jeg ser på Youtube, eller anime. Vi får se hva det blir til. Vi preikes mer imorgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg