DET FÅR BARE GÅ

God morgen dere!
Wow, blogget på tre hele dager på rad. Klapp på skuldra til meg!

Neida. Jeg har akkurat kommet hjem etter å ha levert barna på skole og i barnehage. Og nå skal jeg rydde litt her, få unna litt klesvask og ikke minst få i meg frokost. Og om litt blir jeg hentet av ei venninne som spurte om jeg ville bli med til Moa en liten tur. Jeg hadde uansett tenkt meg på Moa idag for jeg har en del ærender å få unna før helgen, så det passet bra!

Hvis vi ser bortifra Moa turen blir det en litt roligere dag idag. Jeg skal ikke på skolen før 19.30 ikveld og det er kjempe deilig. Da har jeg litt mer tid idag med barna mine. Jeg kjenner samvittigheten tærer litt på den altså, men jeg må bare tenke fremover. Det er bare for ett år, og så er det jobb på dagtid mens de er på skole og i bhg etterpå. Det får bare gå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg