6 MÅNEDERS HÅRVEKST

Hey, ong time no see.
Den 06.Oktober ifjor (2022) var jeg driiit lei av håret mitt og barberte det av. Det var piinkort. Det er faktisk det korteste jeg noen gang har hatt. Noe som var super deilig, men jeg angret også. Haha! Jeg elsker langt hår og føler det er “meg”. Men jeg har blitt alt for sakse glad de siste årene så håret mitt har holdt seg over skudrene mine i noen (mange) år nå.. Jeg fager håret mitt enda, men med litt mer mellomrom. Og jeg har klipt håret en gang siden Oktober, og det var en liten stuss som ble gjort på nyttårsaften for at håret skulle ha en frisyre sånn at det så bedre ut mens det vokste ut.

Noe som jeg er veldig glad for at jeg gjorde, for det ha gjort det myye enklere å la håret være på en måte. Nå er det allerede ett halvt år siden jeg klipte av meg alt håret og jeg trodde egentlig ikke at det vokst så mye, før jeg laget kollasjen under! Det er bilder av håret mitt fra November – April, og jeg synes det er faktisk en ganske bra hårvekst. Gleder meg til det har gått ett år! Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å klippe håret mitt i år siden jeg gjorde det på nyttårsaften, men jeg har farget det 3 – 4 ganger allerede siden Desember, og jeg skal farge det nå enten senere i April eller i Mai så tror jeg at jeg kommer til å dra til frisøren for å stusse det enten til sommeren eller etter sommeren. Vi får se! Etter jeg har farget det nå til 17.Mai så har jeg planer om å bare stripe håret deretter, og neste gang blir da enten rett før eller etter jul. Vi får se!

Så langt er jeg happy med hvor langt håret mitt har blitt, og lengre skal det bli! Jeg håper at til juni så har håret mitt i alle fall nådd nakkelinja, da har i alle fall første hårlengde mål blitt nådd. Drømme lengda mi som jeg har lyst til å klare er ned til rumpa, men det er ett godt stykke til jeg er der. Haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg