10 SPØRSMÅL OG SVAR

Hvor gammel er du?
– Jeg er 28 år gammel.

Hvor er du oppvokst?
– Jeg er oppvokst både i Namsos og i Ålesund.

Hva jobber du med?
– Jeg har ingen jobb, meg jeg går på skole.

Kan du leve av bloggen?
– Nei, det kan jeg nok ikke. Har en lang vei hvis det skal skje.

Hvor er du om fem år?
– Om fem år er jeg 33år. Da er jeg i en jobb som jeg trives veldig godt i, eller studerer. Jeg er sammen med drømmemannen og kanskje til og med har fått kjøpt hus som er god plass i til alle våre.

Nattklubb eller fest?
– Er det snakk om party party foretrekker jeg å dra ut på byen, men er det roolig vibe og vi drikker egentlig bare for kosens skyld så kan vi fint være hjemme.

Favorittsnacks?
– Sjokolade! Jeg elsker sjokolade, spesielt Freia sin Bobler.

Er du sosial?
– Ja og nei. Jeg er ikke så utadvendt av meg og er ganske så sjenert. Så hvis det er snakk om sosial med nye mennesker? Nope. Men med kjente? Ja, da kan jeg være litt sosial.

Hva er den største opplevelsen du har hatt?
– Det blir jo å føde barna mine. Jeg har tenkt til å skrive fødselshistoriene på bloggen, så følg med for det!

Hvilken dag er din favoritt dag?
– Oh, den var faktisk vanskelig. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg elsker onsdager.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg