LONG TIME NO SEE

Og så har det visst gått to måneder siden sist, oida.
Jeg har tenkt på bloggen avogtil, men jeg har ikke hatt tid. Og jeg har ikke tatt meg tid. Jeg har vært opptatt med barn, hund og kjæreste. Og avogtil bursdagsfeiringer og nå konfirmasjon. Jeg har også ødelagt håret mitt en del, noe som jeg har deppet veldig masse for. Det begynte jo å komme seg SÅ bra..

Men jeg savner å blogge, veldig masse. Jeg trenger en friplass til å skrive hva enn og holde på med mitt. Det er ikke det samme å gjøre det på Instagram. Og det å lage videoer om alt mulig hele tiden på TikTok f.eks er ikke helt for meg. Så kanskje jeg faktisk burde gjøre en innsats for å komme tilbake nå. Jeg har egentlig så masse som jeg har lyst til å dele med dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg